Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/96745" >
Questions, instruct...
Questions, instructions and modes of listening in the joint production of guided action: A study of student-teacher collaboration in handicraft education
-
Ekström, Anna (författare)
-
- Lindwall, Oskar, 1974 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Learning and Teaching Unit,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
-
- Säljö, Roger, 1948 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Learning and Teaching Unit,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
-
(creator_code:org_t)
- 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: Scandinavian Journal of Educational Research. ; 53:5, s. 497-514
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas