SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:hhs.se:1155012260006056"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:hhs.se:1155012260006056" > Organizing Marketin...

Organizing Marketing and Sales: Mastering Contemporary B2B Challenges

Andersson, Per (redaktör/utgivare)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
Axelsson, Björn (redaktör/utgivare)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
Rosenqvist, Christopher (redaktör/utgivare)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
 (creator_code:org_t)
ISBN 9781787549685
2018
Engelska.
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • Organizing Marketing and Sales offers case studies to demonstrate in detail the kinds of challenges faced by multinational, multiproduct firms. It also draws upon theoretical perspectives in order to examine contemporary challenges in marketing and sales organization.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

sam (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy