Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:071e762b-2cc5-46cb-80c6-f95838cae04e" >
Programme structure...
Programme structures, learning outcomes, and student assessment - did the Bologna process make any difference?
-
- Lindberg-Sand, Åsa (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Högskolepedagogisk utveckling, AHU,Institutionen för utbildningsvetenskap,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Division for Higher Education Development,Department of Educational Sciences,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
-
- Olsson, Thomas (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Genombrottet, LTH,LTH:s kansli,Lunds Tekniska Högskola,Academic Development Unit, LTH,Faculty Office, LTH,Faculty of Engineering, LTH
-
- Olsson, Annika (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Genombrottet, LTH,LTH:s kansli,Lunds Tekniska Högskola,Academic Development Unit, LTH,Faculty Office, LTH,Faculty of Engineering, LTH
-
(creator_code:org_t)
- 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: Proceedings 2:a Utvecklingskonferensen för Sveriges ingenjörsutbildningar.
- Relaterad länk:
-
http://www.brookes.a... (free)
-
visa fler...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- SoTL
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)