SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:21d2e956-0222-4dde-a5bb-f870a2a141ad"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:21d2e956-0222-4dde-a5bb-f870a2a141ad" > Tillväxten av nya a...

Tillväxten av nya användare för Amazon.se har mattats av det senaste halvåret, men tillväxtpotentialen är fortfarande stor bland generation Y och Z

Anselmsson, Johan (författare)
Lund University,Lunds universitet,Marknadsföring,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Marketing,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
 (creator_code:org_t)
2022
Svenska.
Serie: Digital Competences of Swedish Brands. Working report series Publisher name: Lund University. Lund School of Economics and Management
  • Annan publikation (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

branding
online
amazon
Amazon.se
varumärke
varumärkeskapital
e-handel
online handel

Publikations- och innehållstyp

ovr (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Anselmsson, Joha ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Delar i serien
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy