Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:234e0b0f-31f6-4f7e-b599-d1d74b30765c" >
Varumärket : en hot...
Varumärket : en hotad tillgång
-
- Melin, Frans (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
- Urde, Mats (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
(creator_code:org_t)
- ISBN 9140310620
- 1991
- Svenska 144 s.
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- On the role and function of brands. The first book on strategic brand management published in Swedish, and one of the first internationally. Brand management and trademark management is discussed. The notion of the brand is discussed and the the corporate brand and its role in modern business and society is introduced.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Brand
- brand management
- corporate brand
- trademark management
- varumärken
- marknadsföring
- urvattning
Publikations- och innehållstyp
- bok (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas