Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:4c6f3d4c-1efc-4cb5-8adf-6d9fe47d0c99" >
Studying image - a ...
Studying image - a visual methodological approach
-
- Thelander, Åsa (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för strategisk kommunikation,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Strategic Communication,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
-
Burt, Steve (redaktör/utgivare)
-
Johansson, Ulf (redaktör/utgivare)
-
visa fler...
-
Thelander, Åsa (redaktör/utgivare)
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2010
- 2010
- Engelska.
-
Ingår i: Consuming IKEA; Different perspectives on consumer images of a global retailer. ; , s. 25-46
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)
Nyckelord
- visual method
- photo elicitation
- visual
- qualitative method
- retail
- image
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas