Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:538cb1f8-c37a-4c01-ba90-52f08dc6afd3" >
What does it all me...
What does it all mean? Summing up a research project
-
Burt, Steve (författare)
-
- Johansson, Ulf (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutet för Ekonomisk forskning,Ekonomihögskolan,Institute of Economic Research,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
-
- Thelander, Åsa (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för strategisk kommunikation,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Department of Strategic Communication,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
-
visa fler...
-
Burt, Steve (redaktör/utgivare)
-
johansson, Ulf (redaktör/utgivare)
-
Thelander, Åsa (redaktör/utgivare)
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2010
- 2010
- Engelska.
-
Ingår i: Consuming IKEA; Different perspectives on consumer images of a global retailer. ; , s. 237-246
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business (hsv//eng)
Nyckelord
- retail
- consumer image
- international
- conceptualisation
- formation
- methodology
- image
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- vet (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas