SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:568189f5-ede7-4642-8300-72936397a6de"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:568189f5-ede7-4642-8300-72936397a6de" > Objectivity and Phe...

Objectivity and Phenomenology in Swedish School Curricula

Selander, Sven-Åke (författare)
Lund University,Lunds universitet,Kyrko- och missionsstudier,Centrum för teologi och religionsvetenskap,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Church and Mission Studies,Centre for Theology and Religious Studies,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
Larsson, Rune (redaktör/utgivare)
Gustavsson, Caroline (redaktör/utgivare)
 (creator_code:org_t)
2004
2004
Engelska 8 s.
Ingår i: Towards a European Perspective on Religious Education : The RE Research Conference March 11-14, 2004, University of Lund - The RE Research Conference March 11-14, 2004, University of Lund. - 0519-9859. - 9175802767 ; 74, s. 166-173
  • Konferensbidrag (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Filosofi, etik och religion -- Religionsvetenskap (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Philosophy, Ethics and Religion -- Religious Studies (hsv//eng)

Nyckelord

Religionspedagogik

Publikations- och innehållstyp

kon (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy