SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:6b3d7833-14fe-4854-b82e-e0915dad7c02"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:6b3d7833-14fe-4854-b82e-e0915dad7c02" > Tense and Aspect in...

  • Schlyter, SuzanneLund University,Lunds universitet,Franska,Avdelningen för franska, rumänska och italienska,Sektion 3,Språk- och litteraturcentrum,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,French Studies,Division of French Studies, Italian Studies, and Romanian Studies,Section 3,Centre for Languages and Literature,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology (författare)

Tense and Aspect in early French development in aL2, 2L1 and cL2 learners

  • Artikel/kapitelEngelska2011

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 2011

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:lup.lub.lu.se:6b3d7833-14fe-4854-b82e-e0915dad7c02
  • https://lup.lub.lu.se/record/1584307URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:kap swepub-publicationtype
  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Esther, Rinke (redaktör/utgivare)
  • Tanja, Kupisch (redaktör/utgivare)
  • FranskaAvdelningen för franska, rumänska och italienska (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:The development of grammar : language acquisition and diachronic change. Volume in honour of Jürgen M. Meisel11, s. 47-741571-49349789027219312

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Schlyter, Suzann ...
Esther, Rinke
Tanja, Kupisch
Om ämnet
HUMANIORA
HUMANIORA
och Språk och litter ...
Artiklar i publikationen
The development ...
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy