Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:7d7ae911-a167-43e8-a9ce-2ae9d89690cc" >
Att förstå är att s...
Att förstå är att se mönster : IT som hjälpmedel för visualisering,simulering och vägledning
-
- Gärdenfors, Peter (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Kognitionsvetenskap,Filosofiska institutionen,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Cognitive Science,Department of Philosophy,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
-
(creator_code:org_t)
- 2001
- 2001
- Svenska.
-
Ingår i: IT i skolan - mirakelmedicin eller sockerpiller?. - 1650-1780. ; , s. 21-25
- Relaterad länk:
-
http://www.itkommiss...
-
visa fler...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Språk och litteratur -- Jämförande språkvetenskap och allmän lingvistik (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature -- General Language Studies and Linguistics (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- kap (ämneskategori)
- pop (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas