SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:82b1aee4-943d-4100-b743-29c0ddba04b6"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:82b1aee4-943d-4100-b743-29c0ddba04b6" > Keynote: Why Histor...

Keynote: Why History Education?

Karlsson, Klas-Göran (författare)
Lund University,Lunds universitet,Historia,Historiska institutionen,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,History,Department of History,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
Sandkühler, Thomas (redaktör/utgivare)
Bühl-Gramer, Charlotte (redaktör/utgivare)
visa fler...
John, Anke (redaktör/utgivare)
Schwabe, Astrid (redaktör/utgivare)
Bernhardt, Markus (redaktör/utgivare)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
2018-09-09
2018
Tyska.
Ingår i: Geschichtsunterricht in 21. Jahrhundert : Eine geschichtsdidaktische Standortsbestimming - Eine geschichtsdidaktische Standortsbestimming. - Göttingen : V&R unipress. - 9783847108917 - 9783847008910 ; 17, s. 43-49
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

HUMANIORA  -- Historia och arkeologi -- Historia (hsv//swe)
HUMANITIES  -- History and Archaeology -- History (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

kap (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy