SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:86225a80-acf6-49a6-96fc-4f10d81293af"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:86225a80-acf6-49a6-96fc-4f10d81293af" > Olika annonsers eff...

Olika annonsers effekt på potentiella resenärers attityder och intentioner : Rapport från en experimentell studie

Jansson, Johan (författare)
Lund University,Lunds universitet,Marknadsföring,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Marketing,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
Nilsson, Jonas (författare)
University of Gothenburg
 (creator_code:org_t)
ISBN 9789198600292
10
2020
Svenska 30 s.
  • Annan publikation (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ovr (ämneskategori)
vet (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Jansson, Johan
Nilsson, Jonas
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy