Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:91ddc87a-7511-4115-975e-0d9ce4eaaf52" >
Sustainability and ...
Sustainability and survival – analysing examination processes as conditions for students’ and teachers’ work in higher education
-
- Lindberg-Sand, Åsa (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Högskolepedagogisk utveckling, AHU,Institutionen för utbildningsvetenskap,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Division for Higher Education Development,Department of Educational Sciences,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
-
- Olsson, Thomas (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Genombrottet, LTH,LTH:s kansli,Lunds Tekniska Högskola,Academic Development Unit, LTH,Faculty Office, LTH,Faculty of Engineering, LTH
-
Järnefelt, Ingrid (redaktör/utgivare)
-
(creator_code:org_t)
- 2005
- 2005
- Engelska 11 s.
-
Ingår i: [Host publication title missing]. ; , s. 159-169
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa fler...
-
https://lup.lub.lu.s...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)