SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:c64c43df-2fcd-43f6-864b-aa9745033750"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:c64c43df-2fcd-43f6-864b-aa9745033750" > The battle of brand...

The battle of brands on the Swedish market for consumer packaged foods - A cross category examination of preference and liking

Anselmsson, Johan (författare)
Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
Johansson, Ulf (författare)
Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
Bondesson, Niklas (författare)
Lund University,Lunds universitet,Företagsekonomiska institutionen,Ekonomihögskolan,Department of Business Administration,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
 (creator_code:org_t)
2008
2008
Engelska.
Ingår i: Journal of Brand Management. - 1479-1803. ; 16:1/2, s. 63-79
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

art (ämneskategori)
ref (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Anselmsson, Joha ...
Johansson, Ulf
Bondesson, Nikla ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Journal of Brand ...
Av lärosätet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy