Sökning: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:f9501024-f491-4b6a-893c-2593e8b763a7" >
Oral vs. written ev...
Oral vs. written evaluation of students
-
- Asklund, Ulf (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för datavetenskap,Institutioner vid LTH,Lunds Tekniska Högskola,Department of Computer Science,Departments at LTH,Faculty of Engineering, LTH
-
- Bendix, Lars (författare)
- Lund University,Lunds universitet,Institutionen för datavetenskap,Institutioner vid LTH,Lunds Tekniska Högskola,Department of Computer Science,Departments at LTH,Faculty of Engineering, LTH
-
(creator_code:org_t)
- 2003
- 2003
- Engelska.
-
Ingår i: 1:a Pedagogiska Inspirationskonferensen 2003. - 2003-3761 .- 2003-377X. ; 1
- Relaterad länk:
-
https://lup.lub.lu.s...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- In this short paper we discuss the advantages and drawbacks of oral and written evaluation of students. First in more general terms and then followed by details of what we did in our course and our experience. Finally, we outline some topics for further study and discussions.
Ämnesord
- NATURVETENSKAP -- Data- och informationsvetenskap -- Datavetenskap (hsv//swe)
- NATURAL SCIENCES -- Computer and Information Sciences -- Computer Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- SoTL
Publikations- och innehållstyp
- kon (ämneskategori)
- ref (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas