Sökning: onr:"swepub:oai:researchportal.hkr.se/admin:publications/6aaa058f-ee83-4fd1-a2d4-7a511cefd557" >
Playing, Playworlds...
Playing, Playworlds, and Early Childhood Education
-
- Pramling, Niklas (författare)
- University of Gothenburg
-
- Wallerstedt, Cecilia (författare)
- University of Gothenburg
-
- Lagerlöf, Pernilla (författare)
- University of Gothenburg
-
visa fler...
-
- Björklund, Camilla (författare)
- University of Gothenburg
-
- Kultti, Anne (författare)
- University of Gothenburg
-
- Palmér, Hanna (författare)
- Linnaeus University
-
- Magnusson, Maria (författare)
- Linnaeus University
-
- Thulin, Susanne (författare)
- Faculty of Education,Fakulteten för lärarutbildning
-
- Jonsson, Agneta (författare)
- Faculty of Education,Fakulteten för lärarutbildning
-
- Pramling Samuelsson, Ingrid (författare)
- University of Gothenburg
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- ISBN 9783030159573
- 2019-05-08
- 2019
- Engelska 24
-
Ingår i: International Perspectives on Early Childhood Education and Development. - Cham : Springer. ; , s. 31-54
- Relaterad länk:
-
https://researchport... (primary) (free)
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1... (free)
-
https://link.springe...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- In this chapter, we review empirical research on play and learning in ECEC, highlighting some studies that are of more general interest to our present study. We also review work on conceptualizing and valuing play, and we position the present study in relation to some particularly important previous studies.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas