Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:bth-22259" >
Answering by asking...
Answering by asking questions
-
- Folino, Emil (författare)
- Blekinge Tekniska Högskola,Institutionen för datavetenskap
-
(creator_code:org_t)
- Karlskrona : Blekinge Tekniska Högskola, 2021
- Engelska 1 s.
-
Serie: Blekinge Institute of Technology Best practice ; 25
- Relaterad länk:
-
https://bth.diva-por... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- When teaching programming we focus on for-loops, if-statements and execution times of the implemented algorithms. These aspects are all important parts of becoming a good programmer, but in the students future occupation all of this need to be applied within a team setting (Faja, 2011). An important and critical component of team activities is knowledge sharing within the team.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
Nyckelord
- team
- pedagogic
- programmig
- Best Practice
- knowledge sharing
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- rap (ämneskategori)