SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-14123"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-14123" > Att utmana och stim...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Att utmana och stimulera barns lärande och utveckling i förskolan : En observationsstudie i fem förskolor

Vinterek, Monika (author)
Högskolan Dalarna,Pedagogiskt arbete,Umeå universitet
Lindqvist, Gunilla (author)
Högskolan Dalarna,Pedagogik,Uppsala universitet
Lundh, Staffan (introduction)
Skolverket
show more...
Fredriksson, Karolina (introduction)
Skolverket
show less...
 (creator_code:org_t)
ISBN 9789175590905
Stockholm : Skolverket, 2015
Swedish 60 s.
  • Reports (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)

Keyword

förskola
läroplan
lärande
kunskap
förmågor
förskollärare
pedagog
pedagogers arbete
handlingar
observation
lust
motivation
kreativitet
självuppfattning
ansvar
genomförande
tänka
analys
kommunikation
sociala relationer
empati
Utbildning och lärande
Education and Learning

Publication and Content Type

vet (subject category)
rap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view