SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-20575"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-20575" > Har Sverige något a...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Har Sverige något att lära av de bästa Pisa-länderna?

Vinterek, Monika (author)
Högskolan Dalarna,Pedagogiskt arbete
Alerby, Eva (author)
Luleå Tekniska universitet
Erixon, Per-Olof (author)
Umeå universitet
show more...
Kroksmark, Tomas (author)
Jönköping University
show less...
 (creator_code:org_t)
2015
2015
Swedish.
In: Dagens Nyheter. - 1101-2447. ; :2015-05-13
  • Journal article (pop. science, debate, etc.)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Keyword

Utbildning och lärande
Education and Learning

Publication and Content Type

pop (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Vinterek, Monika
Alerby, Eva
Erixon, Per-Olof
Kroksmark, Tomas
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogical Work
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
Articles in the publication
Dagens Nyheter
By the university
Högskolan Dalarna

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view