Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-21875" >
Playtime! :
Playtime! : Recension av Hultkrantz, Catharina (2014). Playtime!: en studie av lärares syn på film som pedagogiskt hjälpmedel i historieämnet på gymnasiet. Lic.-avh. Umeå : Umeå universitet, 2014
-
- Axelson, Tomas, 1960- (author)
- Högskolan Dalarna,Religionsvetenskap
-
(creator_code:org_t)
- Stockholm, 2016
- 2016
- Swedish.
-
In: Historielärarnas förenings årsskrift. - Stockholm. - 0439-2434. ; , s. 208-210
- Related links:
-
https://du.diva-port... (primary) (Raw object)
-
show more...
-
https://urn.kb.se/re...
-
show less...
Subject headings
Close
Subject headings
- HUMANIORA -- Konst (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Arts (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Historia och arkeologi (hsv//swe)
- HUMANITIES -- History and Archaeology (hsv//eng)
Keyword
- Film
- historia
- didaktik
- undervisning
- historiemedvetande
- Filmengagemang och självets utopiska reflexivitet - den rörliga bildens förmåga att beröra människa på djupet.
Publication and Content Type
- vet (subject category)
- rec (subject category)
Find in a library
To the university's database