SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-2646"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-2646" > Digitala tjänster :

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Digitala tjänster : kultur, information & kommunikation

Francke, Helena (author)
Högskolan i Borås,Institutionen Biblioteks- och informationsvetenskap / Bibliotekshögskolan,LinCS
 (creator_code:org_t)
Svensk förening för informationsspecialister, 2009
2009
Swedish.
In: InfoTrend: Nordisk tidskrift för informationsspecialister. - : Svensk förening för informationsspecialister. - 1653-0225. ; 64:2-3, s. 74-78
  • Journal article (pop. science, debate, etc.)
Abstract Subject headings
Close  
  • In the autumn of 2009, the Swedish School of Library and Information Science at the University of Borås will launch a new master’s programme: Digital Services – Culture, Information & Communication. The programme is focused on services and tools in digital environments. This article describes the aims and direction of the programme as well as how it has been developed.

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Biblioteks- och informationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Information Studies (hsv//eng)

Keyword

utbildning
digitala tjänster

Publication and Content Type

pop (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Francke, Helena
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Media and Commun ...
and Information Stud ...
Articles in the publication
InfoTrend: Nordi ...
By the university
University of Borås

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view