Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hh-45657" >
Gränsöverskridande ...
Gränsöverskridande programmering
-
- Lilja Skånberg, Patrik, 1973- (author)
- Högskolan i Halmstad,Centrum för lärande, kultur och samhälle (CLKS),Digitalt Lärande i Skola och Samhälle
-
- Petersson, Martin (author)
- Våxtorpsskolan, Laholm, Sverige
-
- Hanke, Christian (author)
- Högskolan i Kristianstad, Kristianstad, Sverige
-
show more...
-
- Widaeus, Henrik (author)
- Laholms kommun, Laholm, Sverige
-
show less...
-
(creator_code:org_t)
- Halmstad : Högskolan i Halmstad, 2021
- 2021
- Swedish.
-
In: Framtidens Digitala Lärande i Skolan (FDLIS). - Halmstad : Högskolan i Halmstad. - 9789151982410 - 9789151982403 ; , s. 75-91
- Related links:
-
http://urn.kb.se/res...
-
show more...
-
https://hh.diva-port... (primary) (Raw object)
-
https://urn.kb.se/re...
-
show less...
Abstract
Subject headings
Close
- I detta kapitel beskriver forskaren Patrik Lilja Skånberg tillsammans med Martin Petersson och Henrik Widaeus från Laholm kommun samt Christian Hanke från Högskolan i Kristianstad ett projekt om en undervisningsmiljö i vilken programmering integreras på ett naturligt och produktivt sätt i undervisningen.
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Keyword
- Programmering
- teknik
- grundskolan
- datalogiskt tänkande
Publication and Content Type
- vet (subject category)
- kap (subject category)
Find in a library
To the university's database