SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-1755"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-1755" > Managing Critical S...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Managing Critical Success Factors in a B2B Setting

Aggestam, Lena (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information
Söderström, Eva (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information
 (creator_code:org_t)
2005
2005
English.
In: International Association for Development of the Information Society, e-commerce. ; , s. 101-108
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

NATURVETENSKAP  -- Data- och informationsvetenskap (hsv//swe)
NATURAL SCIENCES  -- Computer and Information Sciences (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Aggestam, Lena
Söderström, Eva
About the subject
NATURAL SCIENCES
NATURAL SCIENCES
and Computer and Inf ...
Articles in the publication
By the university
University of Skövde

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view