SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-5185"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-5185" > Blivande lärares do...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Blivande lärares dokumentation av möten med läs- och skrivundervisning

Gustavsson, Susanne (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information
 (creator_code:org_t)
Stockholm : Svensklärarföreningen, 2010
2010
Swedish.
In: Växtkraft. - Stockholm : Svensklärarföreningen. - 9789127422506 ; , s. 94-104
  • Book chapter (pop. science, debate, etc.)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Språk och litteratur -- Studier av enskilda språk (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Languages and Literature -- Specific Languages (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)

Keyword

Humaniora-samhällsvetenskap
Humanities and Social sciences

Publication and Content Type

pop (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

  • Växtkraft (Search for host publication in LIBRIS)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Gustavsson, Susa ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
HUMANITIES
HUMANITIES
and Languages and Li ...
and Specific Languag ...
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogical Work
Articles in the publication
Växtkraft
By the university
University of Skövde

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view