SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-7336"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:his-7336" > Learning through an...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Learning through analysis of coding practices in FLOSS projects

Gamalielsson, Jonas (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information,Forskningscentrum för Informationsteknologi,The Software Systems Research Group (SSRG)
Grahn, Alexander (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information,Forskningscentrum för Informationsteknologi,The Software Systems Research Group (SSRG)
Lundell, Björn (author)
Högskolan i Skövde,Institutionen för kommunikation och information,Forskningscentrum för Informationsteknologi,The Software Systems Research Group (SSRG)
 (creator_code:org_t)
Tampere : Tampere University of Technology, 2012
2012
English.
In: Proceedings of FLOSSEdu 2012. - Tampere : Tampere University of Technology. - 9789521529382 ; , s. 13-19
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

NATURVETENSKAP  -- Data- och informationsvetenskap (hsv//swe)
NATURAL SCIENCES  -- Computer and Information Sciences (hsv//eng)

Keyword

Technology
Teknik
Software Systems Research Group (SSRG)
Software Systems Research Group (SSRG)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Gamalielsson, Jo ...
Grahn, Alexander
Lundell, Björn
About the subject
NATURAL SCIENCES
NATURAL SCIENCES
and Computer and Inf ...
Articles in the publication
Proceedings of F ...
By the university
University of Skövde

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view