SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-8509"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-8509" > Språkanvändning och...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Språkanvändning och kunskapsbildning

Anderberg, Elsie (author)
Lund University,Lunds universitet,Pedagogik,Sociologiska institutionen,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Education,Department of Sociology,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
Alvegård, Christer (author)
Lund University,Lunds universitet,Pedagogik,Sociologiska institutionen,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Education,Department of Sociology,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
Svensson, Lennart (author)
Lund University,Lunds universitet,Pedagogik,Sociologiska institutionen,Samhällsvetenskapliga institutioner och centrumbildningar,Samhällsvetenskapliga fakulteten,Education,Department of Sociology,Departments of Administrative, Economic and Social Sciences,Faculty of Social Sciences
show more...
Johansson, Thorsten (author)
Uppsala universitet
show less...
 (creator_code:org_t)
Lund : Lund University, Department of Education, 2005
Swedish 75 s.
Series: Pedagogiska rapporter, 0348-369X ; 85
  • Reports (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Keyword

SOCIAL SCIENCES
SAMHÄLLSVETENSKAP

Publication and Content Type

vet (subject category)
rap (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view