Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-19776" >
Contemporary scienc...
Contemporary science as context for teaching nature of science : teachers’ development of popular science articles as a teaching resource
-
- Hansson, Lena, 1975- (author)
- Högskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA
-
- Leden, Lotta (author)
- Högskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA
-
- Pendrill, Ann-Marie (author)
- Lunds universitet
-
(creator_code:org_t)
- 2019
- 2019
- English.
-
In: Physics Education. - 0031-9120 .- 1361-6552.
Subject headings
Close
Subject headings
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Keyword
- contemporary science
- nature of science
- science teaching
- naturvetenskapernas karaktär
- aktuell forskning
- grundskola
Publication and Content Type
- ref (subject category)
- art (subject category)