SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-6201"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-6201" > Digital support for...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Digital support for inquiry, collaboration, and reflection on socio-scientific debates : CoReflect. A progress report

Redfors, Andreas (author)
Högskolan Kristianstad,Sektionen för lärande och miljö,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),LISMA
Hansson, Lena (author)
Högskolan Kristianstad,Avdelningen för Naturvetenskap,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),LISMA
Rosberg, Maria (author)
Högskolan Kristianstad,Sektionen för lärande och miljö,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),LISMA
 (creator_code:org_t)
Reykjavik, Iceland, 2008
2008
English.
In: Planning science instruction. - Reykjavik, Iceland. - 9789979985174 ; , s. 183-185
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Redfors, Andreas
Hansson, Lena
Rosberg, Maria
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
Planning science ...
By the university
Kristianstad University College

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view