SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-8991"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-8991" > Blivande lärares yr...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist
  • Johansson, Margreth,1947-Högskolan Kristianstad,Sektionen för lärande och miljö,Forskning om verksamhetsförlagd utbildning vid Högskolan Kristianstad, Praha, Avdelningen för Pedagogik (author)

Blivande lärares yrkeskunnande : trepartssamtalets betydelse i lärarutbildningen

  • Article/chapterSwedish2012

Publisher, publication year, extent ...

  • 2012
  • electronicrdacarrier

Numbers

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:hkr-8991
  • urn:nbn:se:hkr:diva-8991urn

Supplementary language notes

  • Language:Swedish

Part of subdatabase

Classification

  • Subject category:vet swepub-contenttype
  • Subject category:art swepub-publicationtype

Notes

  • gratis

Subject headings and genre

Added entries (persons, corporate bodies, meetings, titles ...)

  • Palla, Marta,1953-Högskolan Kristianstad,Sektionen för lärande och miljö,Forskning om verksamhetsförlagd utbildning vid Högskolan Kristianstad, Klear. Lead, Avdelningen för Pedagogik(Swepub:hkr)pam (author)
  • Högskolan KristianstadSektionen för lärande och miljö (creator_code:org_t)

Related titles

  • In:Högskolepedagogisk debatt:1, s. 57-622000-9216

Internet link

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Johansson, Margr ...
Palla, Marta, 19 ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
Högskolepedagogi ...
By the university
Kristianstad University College

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view