SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-2370"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-2370" > Lärares betygsättni...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Lärares betygsättningspraktik

Klapp Lekholm, Alli, 1968- (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Högskolan Väst,Avd för utbildningsvetenskap och språk,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Individ, kultur och samhälle,Department of Education, Unit for Individual, Culture and Society
 (creator_code:org_t)
Stockholm : Stiftelsen SAF i samarbete med Lärarförbundet, 2010
2010
Swedish.
In: Bedömning för lärande. - Stockholm : Stiftelsen SAF i samarbete med Lärarförbundet. - 9789197808828 ; 1:3, s. 20-29
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Keyword

Betyg
utvärdering
kunskapskontroll
grundskolan
Pedgogical work
Pedagogiskt arbete
Education
Pedagogik
Utbildningsvetenskap
Educational science

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Klapp Lekholm, A ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogical Work
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
Articles in the publication
Bedömning för lä ...
By the university
University West
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view