SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-2825"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-2825" > Vad gör dom duktiga...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Vad gör dom duktiga duktiga? : Att artikulera kompetens i informationssystem och samtal

Svensson, Lars, 1963- (author)
Högskolan Väst,Avd för datavetenskap och informatik
Lundin, Johan, 1975- (author)
Högskolan Väst,Avd för datavetenskap och informatik
Lundh Snis, Ulrika, 1970- (author)
Högskolan Väst,Avd för datavetenskap och informatik
show more...
Pareto, Lena, 1962- (author)
Högskolan Väst,Avd för medieproduktion,Avd för medier och design
show less...
 (creator_code:org_t)
Stockholm : Carlsson, 2009
2009
Swedish.
In: Samhälle, teknik och lärande. - Stockholm : Carlsson. - 9789173312486 ; , s. 104-121
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Systemvetenskap, informationssystem och informatik med samhällsvetenskaplig inriktning (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Information Systems, Social aspects (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)

Keyword

Information technology - Social aspects
Informationsteknik - samhällsaspekter - Sverige
Informationsteknik - pedagogiska aspekter - Sverige
IT-samhället
Information technology
Informationsteknik
Informatik
Informatics
Work Integrated Learning
Arbetsintegrerat lärande

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view