SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16524"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16524" > A Critical Incident...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

A Critical Incident Approach of Examining the Effects of Service Breakdowns on Customer Relationships : The Case of Swedish and US. Airlines

Edvardsson, Bo (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
 (creator_code:org_t)
1995
1995
English.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Keyword

Företagsekonomi
Business Administration

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Edvardsson, Bo
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Economics and Bu ...
and Business Adminis ...
By the university
Karlstad University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view