SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16920"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16920" > Analyzing Customer ...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Analyzing Customer Relationships - A New Type of Customer Information

Gustafsson, Anders (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi
Witell, Lars (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
 (creator_code:org_t)
2001
2001
English.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Nationalekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Economics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Keyword

Economics
Nationalekonomi
Företagsekonomi
Business Administration

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Gustafsson, Ande ...
Witell, Lars
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Economics and Bu ...
and Economics
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Economics and Bu ...
and Business Adminis ...
By the university
Karlstad University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view