Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-22997" >
Relationsmarknadsfö...
Relationsmarknadsföring - synsätt, strategi eller verktyg?
-
- Edvardsson, Bo (author)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
-
- Gottfridsson, Patrik (author)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
-
(creator_code:org_t)
- 1999
- 1999
- Swedish.
-
In: Ekonomiska samfundets tidskrift. - 0013-3183 .- 2323-1378. ; :3, s. 117-127-
- Related links:
-
https://urn.kb.se/re...
Subject headings
Close
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Keyword
- Företagsekonomi
- Business Administration
Publication and Content Type
- pop (subject category)
- art (subject category)
Find in a library
To the university's database