Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24507" >
The Impact of Quali...
The Impact of Quality Practices on Customer Satisfaction and Business Results: Product versus Service Organizations
-
- Witell, Lars (author)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
-
Johnson, Michael D. (author)
-
- Gustafsson, Anders (author)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi
-
(creator_code:org_t)
- 2001
- 2001
- English.
-
In: Journal of Quality, Management, vol. 6, No. 1, p. 5-27.
- Related links:
-
https://urn.kb.se/re...
Subject headings
Close
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Keyword
- Business Administration
- Företagsekonomi
Publication and Content Type
- ref (subject category)
- art (subject category)
Find in a library
To the university's database