SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24976"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24976" > Towards A Total Ser...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Towards A Total Service Quality Concept - A theoretical model and some empirical findings

Edvardsson, Bo (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Gustavsson, BO. (author)
Larsson, P. (author)
show more...
Jönsson, M. (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
Karlstad, 1995
English.
Series: the "Frontiers in Services Conferece" Nashville, Tennessee, October 1995
  • Other publication (pop. science, debate, etc.)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Keyword

Business Administration
Företagsekonomi

Publication and Content Type

pop (subject category)
ovr (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Edvardsson, Bo
Gustavsson, BO.
Larsson, P.
Jönsson, M.
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Economics and Bu ...
and Business Adminis ...
Parts in the series
By the university
Karlstad University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view