SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24986"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24986" > Towards a Total Ser...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Towards a Total Service Quality Concept : A theoretical Model and some empirical Findings

Edvardsson, Bo (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Gustavsson, BO (author)
Larsson, Patrik (author)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för arbetsvetenskap,SAMOT
show more...
Jönsson, M (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
1995
1995
English.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Arbetslivsstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Work Sciences (hsv//eng)

Keyword

Företagsekonomi
Business Administration
Working Life Science
Arbetsvetenskap

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view