SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-93922"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-93922" > Varumärkesgeografi ...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Varumärkesgeografi – en marknadsnisch mellan trender och traditioner inom livsmedelsbranschen.

Blom, Thomas, Professor, 1961- (author)
Karlstads universitet,Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)
Karlsson, Svante, 1972- (author)
Karlstads universitet,Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)
 (creator_code:org_t)
Lund : Geografilärarnas riksförening, 2022
2022
Swedish.
In: Geografiska Notiser. - Lund : Geografilärarnas riksförening. - 0016-724X. ; 80:4, s. 96-104
  • Journal article (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Social och ekonomisk geografi -- Ekonomisk geografi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Social and Economic Geography -- Economic Geography (hsv//eng)

Keyword

Kulturgeografi
Human Geography
Turismvetenskap
Turismvetenskap

Publication and Content Type

ref (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Blom, Thomas, Pr ...
Karlsson, Svante ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Social and Econo ...
and Economic Geograp ...
Articles in the publication
Geografiska Noti ...
By the university
Karlstad University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view