SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kmh-2319"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kmh-2319" > ‘Transmodal’ recogn...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

‘Transmodal’ recognition and rhythm ‘in time’ as resources in formative assessment practices

Falthin, Annika (author)
Kungl. Musikhögskolan,Institutionen för musik, pedagogik och samhälle
Kungl Musikhögskolan Institutionen för musik, pedagogik och samhälle (creator_code:org_t)
2016
2016
English.
In: 8<sup>th</sup> International Conference on Multimodality, 8ICOM.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Falthin, Annika
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
By the university
Royal College of Music

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view