SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-271252"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-271252" > AMS/RF-CMOS circuit...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

AMS/RF-CMOS circuit design for wireless transceivers

Castro-Lopez, R. (author)
CSIC, IMSE CNM, E-41080 Seville, Spain.
de Llera, D. Rodriguez (author)
KTH,Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)
Ismail, M. (author)
KTH,Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT),Ohio State Univ, Analog VLSI Lab, Columbus, OH 43210 USA.
show more...
Fernandez, F. V. (author)
CSIC, IMSE CNM, E-41080 Seville, Spain.;Univ Seville, Seville, Spain.
show less...
CSIC, IMSE CNM, E-41080 Seville, Spain Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT) (creator_code:org_t)
Elsevier, 2009
2009
English.
In: Integration. - : Elsevier. - 0167-9260 .- 1872-7522. ; 42:1, s. 1-2
  • Journal article (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

TEKNIK OCH TEKNOLOGIER  -- Elektroteknik och elektronik -- Annan elektroteknik och elektronik (hsv//swe)
ENGINEERING AND TECHNOLOGY  -- Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering -- Other Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Castro-Lopez, R.
de Llera, D. Rod ...
Ismail, M.
Fernandez, F. V.
About the subject
ENGINEERING AND TECHNOLOGY
ENGINEERING AND ...
and Electrical Engin ...
and Other Electrical ...
Articles in the publication
Integration
By the university
Royal Institute of Technology

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view