SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-33871"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-33871" > "... so one can pla...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

"... so one can plant a little seed" : an analysis of a teacher's way of solving a communicative problem in talks with parents

Adelsvärd, Viveka, 1942- (author)
Linköpings universitet,Filosofiska fakulteten,Tema Kommunikation
Nilholm, Claes, 1957- (author)
Jönköping University,Linköpings universitet,Filosofiska fakulteten,Tema Kommunikation,Övrig skolnära forskning,CHILD och Skolnära forskning
 (creator_code:org_t)
2000
2000
English.
In: Nordisk Pedagogik. - 0901-8050 .- 1504-2995. ; 20:4, s. 191-205
  • Journal article (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Keyword

INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS
TVÄRVETENSKAPLIGA FORSKNINGSOMRÅDEN

Publication and Content Type

vet (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Adelsvärd, Vivek ...
Nilholm, Claes, ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Other Social Sci ...
and Social Sciences ...
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
Articles in the publication
Nordisk Pedagogi ...
By the university
Linköping University
Jönköping University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view