Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-109968" >
Modersmålsundervisn...
Modersmålsundervisningens bidrag till interkulturell skolutveckling : Språksynens betydelse och modersmålslärarnas potentialer
-
- Avery, Helen (author)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för språk (SPR),Lund University, Sweden
-
(creator_code:org_t)
- Lund : Studentlitteratur AB, 2021
- 2021
- Swedish.
-
In: Interkulturella dimensioner. - Lund : Studentlitteratur AB. - 9789144140872 ; , s. 115-142
- Related links:
-
https://www.studentl...
-
show more...
-
https://urn.kb.se/re...
-
show less...
Subject headings
Close
Subject headings
- HUMANIORA -- Språk och litteratur (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Internationell migration och etniska relationer (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- International Migration and Ethnic Relations (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Keyword
- modersmålsundervisning
- modersmålslärare
- språksyn
- interkulturell skolutveckling
- Pedagogics and Educational Sciences
- Pedagogik och Utbildningsvetenskap
Publication and Content Type
- pop (subject category)
- kap (subject category)
Find in a library
To the university's database