SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:mau-14444"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:mau-14444" > Undervisning och ny...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist
  • Jönsson, PerMalmö högskola,Natur-miljö-samhälle (NMS) (author)

Undervisning och nya medier - mobila enheter

  • Article/chapterSwedish2009

Publisher, publication year, extent ...

  • 2009
  • printrdacarrier

Numbers

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:mau-14444
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-14444URI

Supplementary language notes

  • Language:Swedish
  • Summary in:Swedish

Part of subdatabase

Classification

  • Subject category:pop swepub-contenttype
  • Subject category:art swepub-publicationtype

Notes

  • Medielandskapet ändras i en rasande takt. Bland de nya sakerna som dykt upp är: gräsrotsvideo (YouTube), kollektiva forum på nätet, mobiltelefoner med GPS och bredband, ultrasmå bärbara datorer. Innovationer och utveckling inom detta område ställer stora krav på lärarna, men erbjuder också nya spännande möjligheter för undervisningen.

Added entries (persons, corporate bodies, meetings, titles ...)

  • Larsnäs, MatsIT-pedagog, Fjärås-Gällinge pedagogiska enhet, Kungsbacka (author)
  • Aasa, SverkerMalmö högskola,Teknik och samhälle (TS) (author)
  • Svingby, GunillaMalmö högskola,Natur-miljö-samhälle (NMS)(Swepub:mau)lugusv (author)
  • Gjedde, LisaDanmarks pedagogiska universitet (author)
  • Heath, CarlGRutbildning (author)
  • Åresund, MariaHiQ, Göteborg (author)
  • Malmö högskolaNatur-miljö-samhälle (NMS) (creator_code:org_t)

Related titles

  • In:Datorn i utbildningen09:2, s. 10-121100-3650

Internet link

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view