Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-55010" >
Institutional Leade...
Institutional Leaders’ Perspectives on the Contribution of Academic Developers to Institutional and Academic Formation
-
- Bergh, Andreas, 1964- (författare)
- Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap,Utbildning & Demokrati, pedagogikämnet,Disciplinary Domain of Humanities and Social Sciences, Faculty of Educational Sciences, Department of Education, Uppsala University, Uppsala, Sweden,Utbildning & Demokrati, STEP,Örebro universitet, Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
-
- Sugrue, Ciaran (författare)
- University College, Dublin, Ireland
-
- Solbrekke, Tone Dyrdal, 1957- (författare)
- University of Oslo, Oslo, Norway
-
visa fler...
-
- Fossland, Trine (författare)
- Arctic University of Norway, Tromsø, Norway
-
- Sutphen, Molly (författare)
- University of North Carolina, Chapel Hill, USA
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: ECER 2016.
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Academic developers
- leaders
- formation
- higher education
- Education
- Pedagogik
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)