Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-96162" >
Hållbar bedömning m...
Hållbar bedömning med elever som har intellektuell funktionsnedsättning : Vad, hur och varför?
-
- Bagger, Anette, 1974- (author)
- Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap,Specialpedagogik, Utveckling och Lärande; Utbildning och Demokrati,Örebro universitet, Örebro, Sverige,Örebro universitet, Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
-
- Daniel, Östlund (author)
- Högskolan Kristianstad, Kristianstad, Sweden
-
(creator_code:org_t)
- 1
- Stockholm : Studentlitteratur AB, 2021
- 2021
- Swedish.
-
In: Hållbart och meningsfullt lärande. - Stockholm : Studentlitteratur AB. - 9789144137605 ; , s. 223-244
- Related links:
-
https://urn.kb.se/re...
-
show more...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
show less...
Subject headings
Close
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Keyword
- Elever med IF
- hållbar bedömning
- tillgänglighet
- delaktighet
- Education
- Pedagogik
Publication and Content Type
- ref (subject category)
- kap (subject category)
Find in a library
To the university's database