Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-162846" >
Konsumentbeteende o...
Konsumentbeteende och genus – en forskningsöversikt
-
Fyrberg Yngfalk, Anna (author)
-
- Yngfalk, Carl, 1989- (author)
- Stockholms universitet,Stockholms centrum för forskning om offentlig sektor (SCORE)
-
(creator_code:org_t)
- Vällingby : Konsumentverket, 2017
- Swedish 59 s.
-
Series: Rapport / Konsumentverket - KO, 0346-7384 ; 2017:10
- Related links:
-
https://urn.kb.se/re...
Abstract
Subject headings
Close
- Rapporten sammanfatta relevant forskning om konsumentbeteende och genus. Genom att belysa skillnaderna mellan kvinnors och mäns möjligheter att göra medvetna och aktiva beslut i konsumentvardagen är förhoppningen att rapporten kan bidra till ytterligare kunskap och diskussion om hur kvinnor och män ska kunna agera medvetet och aktivt på alla marknader.
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Keyword
- Business Administration
- företagsekonomi
Publication and Content Type
- vet (subject category)
- rap (subject category)
To the university's database