SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-27461"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-27461" > Equal opportunities...

Equal opportunities and education for all in tomorrows school! : South West University, Bulgaria, 22-29 April, 2009

Brodin, Jane, 1942- (författare)
Stockholms universitet,Institutionen för barn- och ungdomsvetenskap,Disability and Handicap Research group
 (creator_code:org_t)
2009
2009
Engelska.
Ingår i: Presentation at South-West University, 'Neofit Rilsky', Blagoevgrad, Bulgaria.
  • Konferensbidrag (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • IRIS is a European project with six countries (seven partners) involved. The partners represent both research and pratical work and one aim is to develop an Aide Memoir (bookmark and a developed checklist for teachers) in the inclusive school.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)

Nyckelord

Children
Barn
Human communication
Kommunikation mellan människor
pedagogik
Education
specialpedagogik
Special Education

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Brodin, Jane, 19 ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Annan samhällsve ...
och Övrig annan samh ...
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Medie och kommun ...
och Kommunikationsve ...
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Stockholms universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy