SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-28292"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-28292" > Förslag till en nyg...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist
  • Engdahl, Ingrid,1952-Stockholms universitet,Institutionen för barn- och ungdomsvetenskap (author)

Förslag till en nygammal lärarutbildning.

  • Article/chapterSwedish2009

Publisher, publication year, extent ...

  • Stockholm :Fortbildning ab,2009
  • electronicrdacarrier

Numbers

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:su-28292
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-28292URI

Supplementary language notes

  • Language:Swedish
  • Summary in:Swedish

Part of subdatabase

Classification

  • Subject category:pop swepub-contenttype
  • Subject category:art swepub-publicationtype

Notes

  • Det förslag till en förändrad lärarutbildning som nu ligger ute på remiss är viktig läsning för alla blivande och redan verksamma lärare. För förskolans del utgör förslaget en klar försämring av utbildningen, en förkortning, och utbildningen kommer inte att, som tidigare, ge behörighet till forskning. Läs och svara på remissen!

Subject headings and genre

Added entries (persons, corporate bodies, meetings, titles ...)

  • Stockholms universitetInstitutionen för barn- och ungdomsvetenskap (creator_code:org_t)

Related titles

  • In:FörskoletidningenStockholm : Fortbildning ab33:2, s. 13-161402-7135

Internet link

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Engdahl, Ingrid, ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
Articles in the publication
Förskoletidninge ...
By the university
Stockholm University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view