SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-36248"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-36248" > Book review :

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist
LIBRIS Formathandbok  (Information om MARC21)
FältnamnIndikatorerMetadata
00001349naa a2200277 4500
001oai:DiVA.org:su-36248
003SwePub
008100122s2009 | |||||||||||000 ||eng|
024a https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-362482 URI
040 a (SwePub)su
041 a eng
042 9 SwePub
072 7a pop2 swepub-contenttype
072 7a rec2 swepub-publicationtype
100a Lundholm, Ceciliau Stockholms universitet,Pedagogiska institutionen,Stockholm Resilience Centre4 aut0 (Swepub:su)ceci
2451 0a Book review :b Participation and learning: perspectives on education and the environment, health and sustainability by Reid Alan and  Jensen Bjarne  Bruun, Nikel Jutta (2008).  Dortrecht: Springer; 275 pages. $169.00. ISBN 9781402064159.
264 1c 2009
338 a print2 rdacarrier
650 7a SAMHÄLLSVETENSKAPx Utbildningsvetenskapx Pedagogik0 (SwePub)503012 hsv//swe
650 7a SOCIAL SCIENCESx Educational Sciencesx Pedagogy0 (SwePub)503012 hsv//eng
653 a Education
653 a Pedagogik
710a Stockholms universitetb Pedagogiska institutionen4 org
773t Children, Youth and Environmentsg 19:1q 19:1x 1546-2250
856u http://cye.colorado.edu/cye_journal/review.pl?n=275y Länk till recensionen
8564 8u https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-36248

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Lundholm, Cecili ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
Articles in the publication
Children, Youth ...
By the university
Stockholm University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view