SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-12816"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-12816" > Att se med andra ög...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Att se med andra ögon : feministiska perspektiv på kunskap i ett mångkulturellt samhälle

Sporre, Karin, 1952- (author)
Högskolan Dalarna,Stockholms universitet,Umeå universitet,Institutionen för svenska och samhällsvetenskapliga ämnen,Lärarhögskolan i Stockholm (LHS),Religionsvetenskap
 (creator_code:org_t)
ISBN 9197529540
Stockholm : Lärarhögskolan i Stockholm, 2007
Swedish 144 s.
Series: GEM rapporter, 1652-0572 ; 5
  • Book (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Genusstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Gender Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology (hsv//eng)

Keyword

Feministisk teori
kunskapsteori
etik
värdegrund
gemensamma värden
dialog
Gender studies
Genus
Education
Pedagogik

Publication and Content Type

vet (subject category)
bok (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Sporre, Karin, 1 ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Other Social Sci ...
and Gender Studies
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Sociology
Parts in the series
GEM rapporter,
By the university
Umeå University
Stockholm University
Högskolan Dalarna

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view